II Konferencja Marketing w kulturze. Komunikacja - trendy - praktyka
Konferencja Marketing w Kulturze to dwudniowe, organizowane w Gdańsku przez Instytut Kultury Miejskiej, ogólnopolskie wydarzenie dla osób zajmujących się PR i marketingiem kultury w instytucjach kultury, organizacjach pozarządowych i grupach nieformalnych. 20 i 21 kwietnia w Europejskim Centrum Solidarności odbędzie się druga edycję konferencji. Szczegóły www.marketingwkulturze.ikm.gda.pl.
Uczestnicy i uczestniczki „Marketingu w kulturze” porozmawiają o tym, jak ważna jest dbałość o obsługę widza w instytucjach kultury, patronatach medialnych, o wykorzystywaniu zasobów online w komunikacji działań instytucji, lokalności w kulturze miejskiej, kulturze w internecie i młodych odbiorcach.
Wśród prelegentów m.in.: Natalia Hatalska (Infuture Institute, www.hatalska.com), Marcin Andino Velez (Muzeum Sztuki Nowoczesnej), Marcin Wilkowski (www.wilkowski.org), Barbara Stawarz (www.barbarastawarz.pl), Anna Kukla-Gryz (Uniwersytet Warszawski, GRAPE), Mirosław Filiciak (Uniwersytet SWPS), Aleksandra Janus (Centrum Cyfrowe. Projekt: Polska).
W programie znajdą się prelekcje, panele dyskusyjne i warsztaty. Każdego dnia konferencji odbędzie się równolegle kilka warsztatów prowadzonych przez praktyków z dziedzin m.in. marketingu, promocji, nowych mediów. W czwartek wieczorem uczestnicy zostaną zabrani do jednego z najciekawszych, nowych klubów w Gdańsku.
Zapisy na konferencję ruszą 13 lutego o godz. 12.00 na stronie: www.marketingwkulturze.ikm.gda.pl. Trwają do wyczerpania miejsc. Ceny biletów zaczynają się od 100 zł.
Chcesz odbyć praktyki studenckie lub zaangażować się w organizację konferencji jako wolontariusz? Napisz maila na adres: kontakt@ikm.gda.pl.
Zobacz wystąpienia z pierwszej edycji konferencji na Youtube: http://bit.ly/wideo_marketingwkulturze2016.