Media – Biznes – Kultura. Pomorze 2015
Konferencja Media – Biznes – Kultura. Pomorze 2015 to okazja do spotkania się w jednym miejscu naukowców i studentów badających media, dziennikarzy, rzeczników prasowych i osób zajmujących się kształtowaniem działalności firm w sposób odpowiedzialny społecznie – CSR. W tym roku Instytut Filozofii, Socjologii i Dziennikarstwa organizuje konferencję 8 i 9 października w Wydziale Nauk Społecznych Uniwersytetu Gdańskiego.
W ramach konferencji odbędą się sesje plenarne i obrady w czterech sekcjach tematycznych: Media a rynek; Język mediów; Media w społeczeństwie i kulturze; Media w polityce. Po raz pierwszy będzie można wziąć udział w skierowanych do studentów i wszystkich zainteresowanych panelach dyskusyjnych z udziałem ekspertów:
1. Rola rzecznika prasowego w organizacji – oczekiwania i możliwości; koordynator dr Beata Czechowska-Derkacz (UG)
2. Odpowiedzialny pracodawca, partner, sąsiad – CSR w strategiach firm; koordynatorzy dr Monika Białek (UG), Tomasz Smorgowicz (Pracodawcy Pomorza)
W konferencji udział wezmą medioznawcy, przedstawiciele biznesu z kraju i za granicy, teoretycy i praktycy. W roli prelegentów wystąpią także studenci, którym zadedykowany został panel „Młodzi o mediach, biznesie i kulturze”.
Wyniki badań zaprezentowane podczas konferencji zostaną opublikowane w formie recenzowanej, zagranicznej monografii naukowej.
W Radiu MORS rozmawiamy na temat konferencji z dr Małgorzatą Łosiewicz, członkiem komitetu naukowego, zastępcą dyrektora Instytutu Filozofii, Socjologii i Dziennikarstwa ds. dydaktycznych dziennikarstwa oraz z dr Beatą Czechowską- Derkacz, członkiem komitetu organizacyjnego konferencji, rzecznikiem prasowym Uniwersytetu Gdańskiego.
Zapraszamy. Emisje: wtorek o godzinie 13.00, środa o godzinie 8.00 i piątek o godzinie 10.00.
Aktualne informacje oraz program konferencji na stronie: www.mediabizneskultura.ug.edu.pl