„Projekt: Absolwent” po raz trzeci – porozmawiajmy o fotografii
Studencie! Zastanawiasz się, co możesz robić po dziennikarstwie? Jak zdobyć pierwszą pracę jako fotograf? Jak wygląda praca w zawodach wolnych i kreatywnych? Odpowiedzi na te pytania udzielą goście trzeciego spotkania z cyklu „Projekt: Absolwent”. Panel dyskusyjny odbędzie się 6 grudnia (wtorek) o godz. 15.15 w sali D302 na Wydziale Nauk Społecznych UG.
Kierunek Dziennikarstwo i komunikacja społeczna świętuje X-lecie istnienia. W ramach jubileuszu organizowany jest „Projekt: Absolwent”, czyli cykl spotkań z absolwentami, którzy na trójmiejskim rynku realizują się w dziennikarstwie i zawodach okołomedialnych.
W trzecim spotkaniu, poświęconym fotografii, wezmą udział:
Sandra Recka, absolwentka dziennikarstwa i komunikacji społecznej, specjalność: fotografia medialna i reklamowa na UG. Specjalizuje się w relacjach z wydarzeń sportowych. Laureatka ogólnopolskiego przeglądu dla najlepiej zapowiadających się debiutujących fotografów DEBUTS 2016. Portfolio: http://retzka.blogspot.com/
Oliwia Ziółkowska, absolwentka dziennikarstwa i komunikacji społecznej, specjalność: fotografia medialna i reklamowa na UG. Realizuje liczne zlecenia dla klientów z Polski i z zagranicy, a jej specjalnością jest fotografia ślubna i portretowa. Portfolio: http://oligrafia.pl/
Karol Stańczak, absolwent dziennikarstwa i komunikacji społecznej na UG. Fotograf freelancer. Specjalizuje się w fotografii prasowej. Jest częścią duetu Hura Studio, skupiającego się na fotoreportażu ślubnym. Portfolio: http://karolstanczak.com/
Panel poprowadzą studenci: Aleksandra Chrząszcz, studentka II roku studiów magisterskich, specjalność: fotografia medialna i reklamowa oraz Tomasz Zapadka, student II roku studiów licencjackich.
„PROJEKT: ABSOLWENT” – trzecie spotkanie
Kiedy? 6 grudnia (wtorek) 2016 r. godz. 15.15
Gdzie? D302, Wydział Nauk Społecznych UG
Przyjdź, posłuchaj, zainspiruj się!
Partnerzy medialni: Gazeta CDN oraz Radio MORS
Partner: Koło Naukowe Inspiar
Więcej informacji o projekcie: http://bit.ly/2fvqu8c,