fbpx Projekt Marketing | MORS - Mega Otwarte Radio Studenckie
-A A +A

Projekt Marketing

Ulice handlowe Fot. Steven WeiSłuchaj najnowszej audycji z cyklu Cel: dobra praca. Dowiesz się wszystkiego na temat drugiej edycji projektu realizowanego przez kierunek Dziennikarstwo i Komunikacja Społeczna Uniwersytetu Gdańskiego i centrum biznesu Olivia Business Centre.

W studiu Radia MORS gościem będzie dr Michalina Rutka, koordynatorka akademicka i osoba realizująca program ćwiczeń. W ramach projektu studenci I roku stacjonarnych studiów magisterskich na kierunku Dziennikarstwo i Komunikacja Społeczna spotkają się z wyjątkowymi Mentorami. Jak zauważa dr Rutka to nie tylko możliwość poszerzenia własnej wiedzy na temat marketingu. Dla wielu osób jest to szansa weryfikacji swoich predyspozycji zawodowych. Praca w branży marketingowej to nieustanne podejmowanie kreatywnych działań. Nie jest to praca o ściśle wyznaczonych godzinach, ale nieustanne myślenie i planowanie nowych wyzwań. To nieco podobne do pracy wykładowcy zaangażowanego w swoją pracę – pomysły pracują w głowie nawet po powrocie do domu. To wyzwala niesamowicie dużo kreatywności, ale jest bardzo czasochłonne.

Jeżeli chcesz wiedzieć więcej na temat Projektu MARKETING słuchaj Radia MORS w piątek o 11 oraz w poniedziałek o 13.

 

Karolina Wrochna

Treść ostatnio zmodyfikowana przez: Maciej Goniszewski
Treść wprowadzona przez: Maciej Goniszewski
Ostatnia modyfikacja: 
piątek, 28 kwietnia 2017 roku, 15:48