Mentor jako przyjaciel
Gośćmi kolejnego odcinka audycji Cel: dobra praca będą pani Anna Engel oraz pan Paweł Wasiewicz, mentorzy projektu MARKETING. Jeżeli chcesz wiedzieć więcej na temat projektu MARKETING, kreatywności i tego, jak stać się „friendsem”, słuchaj Radia MORS w piątek o 11 oraz w poniedziałek o 13.
Decydując się na udział w drugiej edycji przedsięwzięcia realizowanego przez kierunek Dziennikarstwo i Komunikacja Społeczna Uniwersytetu Gdańskiego i centrum biznesu Olivia Business Centre, nie mieli opracowanego planu działania. Na pierwszym spotkaniu ze studentami oznajmili, że praca z nimi będzie kreatywna i dlatego nie przygotowali żadnego konspektu pracy. Uczestnicy, zaintrygowani tym co kryje się pod hasłem kreatywność, chętnie przystąpili do współpracy. Pani Anna Engel zauważa, że taki sposób współdziałania bardzo korzystnie wpływa na studentów, ich zdanie jest szanowane, a pomysły docenione. Student ośmiela się i dzięki temu nie wstydzi własnych pomysłów. Kreatywność to cecha, której ciągle brakuje naszemu społeczeństwu. Często ludzie boją się narazić na śmieszność swoimi innowacyjnymi pomysłami, a to zabija ich potencjał.
Na co dzień pani Anna i pan Paweł są aktywnymi członkami Friends Academy Innovative Share. Ideą ich pracy jest z jednaj strony wyzwalanie w ludziach kreatywności, a z drugiej nauka współpracy opartej na partnerstwie i wzajemnym szacunku. Pan Paweł mówi, że swoją pracą chcą zmienić świat na lepsze. To bardzo trudne, ale mentorzy niestrudzenie zachęcają innych do współpracy. Idee realizowane we Friends Academy zostały przeniesione do projektu MARKETING. Każdy będzie mógł znaleźć swojego „friendsa”, podzielić się nawet najoryginalniejszym pomysłem i doskonale bawić, bo właśnie w takich warunkach uczymy się najchętniej i najefektywniej.
Karolina Wrochna