fbpx Każdy ma coś do pokazania – przegląd talentów See&Say | MORS - Mega Otwarte Radio Studenckie
-A A +A

Każdy ma coś do pokazania – przegląd talentów See&Say

see and sayNadszedł czas by odświeżyć portfolio, wyjąć z szuflady swoje projekty i podzielić się ze światem najlepszymi pomysłami! Przed nami szósta edycja przeglądu talentów See&Say.

Już 23 listopada 2018 roku młodzi zdolni, którzy stawiają swoje pierwsze kroki w branży kreatywnej, spotkają się w Centrum Kreatywności w Warszawie. Tam, z przyświecającym im hasłem „Każdy ma coś do pokazania”, staną przed niecodzienną możliwością konsultacji swoich prac z ekspertami. Jest to doskonała okazja nie tylko do zdobycia cennych uwag, ale także do nawiązania przyszłych kontaktów zawodowych.

Wśród specjalistów pojawiają się między innymi: dyrektorzy agencji reklamowych, szefowie studiów graficznych i fotograficznych czy redaktorzy naczelni pism. W tym roku na uczestników czekają również warsztaty, podczas których wspólnie z ekspertami będą mogli pracować nad briefem. Warto także podkreślić, że udział w wydarzeniu jest całkowicie bezpłatny, a oferta skierowana jest nie tylko do osób posiadających „klasyczne portfolio”. Wziąć udział mogą także ci, którzy dotychczas ukrywali swoje teksty, kompozycje czy projekty w przysłowiowej szufladzie.

25 października br. oficjalnie zakończono przyjmowanie zgłoszeń. Obecnie trwa się ich selekcja. Osoby, które zostaną podczas niej wyróżnione dostaną zaproszenie do Warszawy 23 i 24 listopada. Najciekawsze prace, które zostaną wybrane podczas przeglądu, trafią na Wystawę MUST SEE, która odbędzie się w styczniu. Oprócz tego znajdą się w bazie talentów See&Say i zostaną promowane w środowisku przemysłu kreatywnego. Natomiast najlepsi z najlepszych będą mogli bezpłatnie zgłosić swoje prace do Polskiego Konkursu Reklamy organizowanego przez KTR.

W tej edycji See&Say konsultacje udzielane będą w następujących dziedzinach:

  1. Animacja – zarówno 2D, jak i 3D

  2. Audio – czyli kompozycje muzyczne, efekty dźwiękowe oraz branding muzyczny

  3. Copywriting – w tym spoty telewizyjne, radiowe i hasła reklamowe

  4. Creative Writing – to miejsce na przedstawienie fragmentów scenariuszy, artykułów, felietonów, recenzji oraz tekstów pisanych online

  5. Event – pod uwagę brane są koncepcje kreatywne wydarzeń, działania ambientowe, pomysły na zaangażowanie konsumentów live, przełożenie big idea kampanii 360 na event, usługi i produkty do wykorzystania podczas eventów

  6. Fotografia – czyli portrety, obiekty, fotografia modowa, prace zrealizowane dla festiwali, teatrów, muzeów, galerii sztuki, okładki, rozkładówki i strony wewnętrzne dzienników i periodyków, eventy fotograficzne i wystawy

  7. Gra – w tej kategorii liczą się zarówno zrealizowane gry, projekty gier, jak i pomysły na gry

  8. Graphic Design – czyli projekty opakowań, katalogów, rodziny piktogramów, metek, layoutów, pojedynczych logotyp lub całych system identyfikacji wizualnej

  9. Ilustracja – czyli ilustracja reklamowa oraz prasowa, animacje, web ilustracje – słowem, wszystko to, co narysowane

  10. Instalacja/Videoinstalacja – tutaj brane są pod uwagę instalacje przestrzenne, interaktywne, obiekty, videoinstalacje, video wielokanałowe, aranżacje przestrzenne oraz scenografia

  11. Moda – do której zaliczają się projekty odzieży i akcesoriów, projekty kolekcji (idea, dobór tekstyliów, wstępne lub skończone projekty techniczne, szkice sylwetek itp.), projektowanie tkanin i stylizacji

  12. PR – przykłady rozwiązania problemu komunikacyjnego marki lub firmy (identyfikacja problemu, strategia i wdrożenie) z wybranego obszaru: komunikacja korporacyjna, konsumencka lub kryzysowa

  13. Product Design – tutaj można zgłosić zarówno szkic koncepcyjny, jak i gotowy produkt; temat pracy zależy całkowicie od uczestnika

  14. Reklama – czyli layouty reklamowe, koncepty reklam, w mediach tradycyjnych i cyfrowych

  15. Social Media – pomysły na kreatywne kampanie wykorzystujące potencjał social media, ciekawie prowadzone kanały social media, akcje wykorzystujące influencerów

  16. Creative Technology – to kategoria, w której królują niestandardowe, innowacyjne rozwiązania technologiczne, koncepty rozwiązań, aplikacje mobilne, interfejs/instalacje interaktywne, wearable technology, programowanie w służbie designu/sztuki, interactive art

  17. Typografia

  18. Video – krótkie formy video (do 15 min), teledyski, spoty reklamowe

Organizatorami See&Say są Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR oraz Klub Twórców Reklamy. Partnerami przedsięwzięcia zostali: m.st. Warszawa, Drukomat, Wacom, Liquidthread, Saatchi&Saatchi IS, Rent Design, Upright Music, Dcode Media.

tekst: Kamila Hariasz, Weronika Ewald

Treść ostatnio zmodyfikowana przez: Marta Demartin
Treść wprowadzona przez: Marta Demartin
Ostatnia modyfikacja: 
wtorek, 30 października 2018 roku, 13:47