Rekrutacja do Centrum Transferu Wiedzy i Innowacji NextGenLab
Retail Institute to centrum badań, analiz i innowacji dla branży centrów i sieci handlowych. W 2019 roku organizacja powołała do życia Centrum Transferu Wiedzy i Innowacji NextGenLab aby stworzyć platformę stałej współpracy pomiędzy środowiskami akademickimi, nowych technologii i innowacji z firmami tworzącymi centra i sieci handlowe (dalej, branża retail).
Dołączając do Centrum NextGenLab eksperci podejmują wyzwanie podążania za dynamicznymi zmianami społecznymi i kulturowymi wywołanymi m.in. przez: nowe technologie, wszechobecność urządzeń mobilnych, media społecznościowe oraz digitalizację. Skupiona przy Retail Institute grupa firm i ekspertów mierzy się ze stworzeniem odpowiedzi na wiele zjawisk. To czas, w którym mamy zdecydowanie więcej pytań niż odpowiedzi. Fundamentem prac i inicjowanych procesów jest potrzeba głębokiego zrozumienia problemów oraz uświadomionych i nieuświadomionych potrzeb użytkowników przestrzeni handlowych, usługowych, rozrywkowych i szerzej - miejskich - dlatego zapraszamy do współpracy i kontaktu młodych pracowników naukowych związanych z wydziałami ekonomii, zarządzania, prawa, socjologii, psychologii, ochrony środowiska, ekologii, a także kierunkami technicznymi: architektury, informatyki, elektroniki, wzornictwa, itp.
Misja Centrum Transferu Wiedzy i Innowacji, NextGenLab
- zrzeszenie firm i profesjonalistów chcących rozwijać idee inteligentnej, wielofunkcyjnej i dopasowanej do potrzeb i aspiracji użytkowników, miejskiej przestrzeni handlowo-usługowo-rozrywkowej
- stworzenie platformy wymiany wiedzy, doświadczeń i informacji
- wyznaczanie trendów, z którymi centra i sieci handlowe, usługowe i rozrywkowe oraz przestrzenie miejskie muszą zmierzyć się w perspektywie nadchodzących lat
- propagowanie wiedzy, kształtowanie postaw i wzorców, które przyczynią się do zminimalizowania negatywnego wpływu na środowisko
- wspieranie przekształceń firm w innowatorów wykorzystujących potencjał zachodzących zmian: społecznych, demograficznych, kulturowych i technologicznych
- promocja rozwiązań, technologii i idei, które wpisują się filozofię NextGenLab
- wykorzystanie efektu skali i synergii pomiędzy firmami, rozwiązaniami i ideami tworząc elitarną grupę promotorów innowacji
- nawiązanie współpracy merytorycznej pomiędzy środowiskami biznesowymi i akademickimi poprzez realizację wspólnych projektów edukacyjnych, badawczych, publikację raportów, artykułów i publikacji
- wsparcie rozwoju potencjału młodych, utalentowanych osób i ich umiejętności kreatywnego, twórczego myślenia
Więcej informacji na temat inicjatywy udziela:
Anna Szmeja, Prezes Retail Institute