fbpx Tajniki kampanii społecznych w sieci | MORS - Mega Otwarte Radio Studenckie
-A A +A

Tajniki kampanii społecznych w sieci

Baner KonferencjiStraszyć czy zaskakiwać? Ma być miło czy agresywnie? Z poczuciem humoru, a może jednak na poważnie? Podczas debaty będziemy dyskutować, jaki rodzaj obrazu (i dlaczego) ma największy wpływ na ludzkie myśli. Powiemy o najczęstszych błędach w reklamie społecznej i o kluczowych krokach w planowaniu precyzyjnej strategii. Od akcji w przestrzeni publicznej przejdziemy do chwytliwego komunikowania w sieci - i na tym się skupimy.

Udział wezmą:

Paweł Prochenko. Kto wie więcej na temat kampanii społecznych niż on? Nasz gość jest ekspertem w dziedzinie komunikacji i strategii, wydawcą portalu kampaniespoleczne.pl, prezesem Fundacji Komunikacji Społecznej. Absolwent Szkoły Wyższej Zarządzania –Thames Valley University i Instytutu Stosowanych Nauk Społecznych, Etnologii i Antropologii Kulturowej na UW.

Julita Wójcik. Wielokrotnie palona i odbudowywana - "Tęcza" jest najpopularniejszą z jej licznych prac. Za całokształt twórczości Julita Wójcik otrzymała jedną z najbardziej prestiżowych nagród w kraju: Paszport Polityki 2012 w kategorii sztuki wizualne. 

Joanna Grabarczyk. To ona ponosi największą odpowiedzialność za "ryj Kuźniara", którym walczy z hejtem w sieci. Koordynuje kampanię #Hejtstop, realizowaną przez Stowarzyszenie Projekt: Polska.

Dyskusję poprowadzi Marta Abramowicz - psycholog społeczna, ekspertka w dziedzinie przeciwdziałania dyskryminacji. Od wielu lat zaangażowana w tworzenie reklamy społecznej na rzecz równych praw osób wykluczonych. Koordynowała m.in. "Niech nas zobaczą" - pierwszą w Polsce kampanię wymierzoną w homofobię. Współautorka kampanii "Jesteśmy rodziną. Podaj dalej!" - jedynej w Polsce na temat rodzicielstwa osób LGBT.

Treść ostatnio zmodyfikowana przez: Maciej Goniszewski
Treść wprowadzona przez: Maciej Goniszewski
Ostatnia modyfikacja: 
czwartek, 21 stycznia 2016 roku, 10:42