Pisanie artykułów naukowych i prezentacja wyników badań w języku angielskim
Warsztaty organizowane są bezpłatnie przez Portal ZATOKA NAUKI. Poprowadzi je przez Piotr Bucki, który od 17 lat pomaga ludziom szlifować komunikację w różnych obszarach. Podczas swojej pracy opiera się na psychologii poznawczej, neuro-naukach i psycholingwistyce. Często sprawdza teorię w praktyce współpracując z firmami w kraju i zza granicy (m. in.: Chile, Słowenii, Mołdawii, Azerbejdżanie, Austrii, Australii).
Publikuje regularnie na InnPoland oraz na stronie www.bucki.pro. Jest również autorem książkiPorozmawiajmy o komunikacji, Life’s a pitch and then you die oraz Złap równowagę. Przetłumaczył 12 książek z zakresu psychologii i poradnictwa.
Współpracuje z najlepszymi ośrodkami startupowymi w Polsce – m.in. LPNT, Inkubator Starter, GPNT i PPNT, a także z największym rządowym programem na świecie Startup Chile i Inkubatorami w Słowenii i Austrii.
Występował m.in. na Social Media Convent, Wolves Summit, Inspiration Day w Szczecinie, Davos Communication Forum, PODIM Słowenia, Internet Beta, PMI Congress w Antwerpii i wielu wielu innych konferencjach w kraju i na świecie. Jest ambasadorem National Geographic Learning w Polsce.
Szkolenie odbędzie się w dniu 10 listopada w godzinach 10.00 – 16.00 na terenie Kampusu Oliwa. Warunkiem uczestnictwa jest status studenta, doktoranta lub pracownika UG.
Informacje o dokładnym miejscu szkolenia zostaną przesłane osobom zakwalifikowanym.
PLAN SZKOLENIA:
Blok 1: Piękny styl Pinkera, czyli jak pisać dobrze
- Brain-centred-communication, jak pisać strawnie dla mózgu
- Nauka vs. pseudonauka – dlaczego wygrywają pseudoteorie i jak możemy to zmienić
- Klątwa wiedzy – jak pisać by nie tracić z oczu czytelnika
- Współczynnik mglistości tekstu – jak pisać prościej a nie prostacko
Blok 2: Prezentacja wyników badań
- Historia badania, jak wykorzystać storytelling przy pokazywaniu wyników badań
- Jak syntezować wyniki i dbać o dobre pakowanie liczb
- Jak przeprowadzać zwięzłe prezentacje w modelu Meaning Before Details
- Skupianie uwagi odbiorców na tym co ważne
WAŻNE! Prosimy zabrać ze sobą teksty (artykuły, wyniki badań), nad którymi będą Państwo pracować!
Liczba miejsc ograniczona do 15 (decyduje kolejność zgłoszeń). Pełne informacje i materiały zostaną przekazane wyłącznie osobom zakwalifikowanym na warsztaty.
Udział we wszystkich szkoleniach jest bezpłatny dla członków społeczności akademickiej Uniwersytetu Gdańskiego.
Serdecznie zapraszamy